Saturday, May 22, 2010

好运/坏运?

超开心,因为之前参加 MPH 的 Book Galaxo Online Contest赢得了一本价值 RM69.90 的书。而这本书在星期六早上通过GD Express收到了!


说真的,我不知道这是什么书,不拿白不拿?难得看到了,当然就回答问题。我也没想到会用私人快递,所以还是有种受宠若惊的感觉。 重点是我根本不知道这本书原来价值那么高。阿良(弟)甚至还猜它的价值是RM20,啧啧啧,眼光实在太差了。我只能赞MPH出手还真大方。

然后,阿良研究书后面的简介时发现了这一段:

How do you make it as a pop star?
Why does one boy band make it big and another disappear
off the pages of the magazines altogether?
Why do girls cost more than boys?
And who should you sleep with to get to number one?

?! 最后一句好像有点经典。所以当阿良念出来念到这一句的时候,音是飚上去的。

去MPH看了看简介:
Imogen Edwards-Jones and Anonymous (a high-profile music biz insider) here take you behind the scenes of one of the world's most secretive and glamorous industries. It's a world where money talks and bullshit walks. Where drugs are a way of life and where talent isn't always the top of the list of priorities.

看来这本书大概是说如何在阴暗的社会里当一位pop star? 我到底拿到了什么样的书。

0 comments: