Monday, June 7, 2010

那粒东东 + KLCC

最近有个小小小小小的烦恼,就是这个:


3姐送我的衣服,从jusco买的。重点在于那粒东东...为什么还在衣服上。我和宝贝试尽了各种办法也没有办法弄脱它。

阿良看我一直弄还笑我=.=其实我也知道不可能徒手可以把它弄掉,但是就是很不爽。而且我很喜欢这件衣....到现在还不懂它是怎么走出Jusco的...而且那粒东东越看越不爽。

另外,短暂的在KLCC工作,看到了一些不一样的东西。比方说..要上到65楼需要在41/42楼换电梯再继续上...还有明明会华语也不愿用华语沟通的一群人....................

从65楼拍下的,旁边那栋是KLCC Tower 1

渺小渺小~Genting Klang 在哪儿?

最后最后,KLCC, Bye Bye。

2 comments:

Anonymous said...

haha..that jus normal...seremban oso like that ..now our moral ,quality is increasing their standard and our mind wont be same to each other ppl..they will feel that eng is a standard language make their image highest..
so thats y till now i dun choose 4 kl is cz they like to show off..haha

the little things on ur blouses can take out?that means ur sis "curi" bt i dun thk so ur sis stole ..hehe

angel an an

Yin Yin said...

my sis dun even know the thing is there =.= no choice, 来硬的.haha